Rec.09 Experimental Stores se celebrarà al barri del Rec d’Igualada els dies 4, 5, 6 i 7 de juny
LES VELLES ADOBERIES DEL BARRI DEL REC ES CONVERTEIXEN EN POP UP STORES DE GRANS MARQUES I DISSENYADORS DE MODA ELS PROPERS 4, 5, 6 i 7 DE JUNY.
El Rec.09 ja té dates, serà del dimecres al dissabte de la primera setmana de juny. Incorporarà algunes novetats tant en marques, com en espais del barri del Rec. El centre d’Igualada també ampliarà la seva oferta comercial amb el circuit Off Rec. Aquesta serà al desena edició d’un experiment de retail que està plenament consolidat, on convergeixen la venda d’estocs, el patrimoni i una oferta paral·lela d’oci cultural i gastronòmic.
En la passada edició d’hivern, Rec.0 va rebre més de 80.000 visitants, el 70% de fora de la comarca de l’Anoia. Es van transformar 30 espais en pop up stores, amb 52 marques venent els seus estocs, entre dissenyadors i marques consolidades. En l’anterior edició es va crear el circuit Off Rec, un itinerari per establiments gastronòmics i comercials del centre d’Igualada, que va comptar amb més de 170 adherits.
Properament es comunicaran les noves marques de la desena edició del Rec.0, que comptarà amb novetats destacades, així com amb tota l’oferta cultural i gastronòmica que vol ser, també, un referent de qualitat.